Το καλάθι είναι άδειο
FAQ
Σε πόσες γλώσσες μπορώ να περιηγηθώ?
Οι διαθέσιμες γλώσσες στo unity.gr είναι: Ελληνικά, Αγγλικά.
Είναι ίδιες οι τιμές στο online και τα φυσικά καταστήματα Unity;
Ναι, εκτός εκτός απο συγκεκριμένες προσφορές που είναι Web Offers. (Οι οποίες πάντα αναγράφονται)
Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί μέγεθος ή χρώμα;
Στα Unity θα βρείτε τεράστια ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες και μεγέθη. Αν ένα προϊόν έχει εξαντληθεί, ανανεώνεται όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει απόθεμα, αποσύρεται άμεσα.
Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες σχετικά με τα τελευταία νέα και προσφορές του unity.gr
Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο “Newsletter”. Με την εγγραφή σας, κερδίζετε ένα κουπόνι 10% έκπτωσης για την πρώτη σας παραγγελία.
Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter;
Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Βρείτε ένα οποιοδήποτε "Newsletter" μας και πατήστε One-click Unsubscribe ή ενημερώστε μας με σχετικό email.
Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω ολοκληρώσει την αγορά μου;
Με την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. (216 9006900)
Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;
Ναι. Από το καλάθι αγορών μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα, που δεν επιθυμείτε σε περίπτωση που δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Εάν την έχετε ολοκληρώσει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. (216 9006900)
Μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία μου;
Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. (216 9006900)
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
To unity.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για το λόγο αυτό, αν κατ' εξαίρεση, παραλάβετε προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. (216 9006900)
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω λάθος προϊόν;
Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. (216 9006900)
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα Unity. Τα είδη εσωρούχων, κάλτσες, ακουστικά, μαγιό (κάτω μέρος) δεν επιστρέφονται λόγω υγιεινής.
Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη.
Αν δεν έχω τη δυνατότητα να επισκεφτώ κάποιο κατάστημα, πως μπορώ να κάνω την επιστροφή;
Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε ένα φυσικό κατάστημα Unity, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας;
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία ακυρώνεται.